fredag 4 september 2015

Perfekt fredag kan man väl säga...

Jaa, var ska jag börja? På morgonen var jag dödstrött (måste stiga upp klockan 6 för att hinna) så råkade gå rakt in i en vägg. Så nu har jag ett litet blåmärke på hakan... Sedan när jag skulle gå till bussen, insåg jag sedan att jag missat den. Men som tur kunde pappa föra mig. Men när han skulle köra hem igen körde han på en stor sten som en grävmaskin tappat så då gick bilens däck sönder. Men firman grävmaskinen var ifrån betalade för service och nu är bilen tillbaka på gården.

Nu vill jag bara sitta inne och se på film eller läsa, men tror det blir en fredagkväll men kompisar istället.


PS. Ska till Habitare i Helsingfors nästa vecka och som tema i skolan ska vi ha Finsk Design. Så just nu håller jag på och skriver om Eliel Saarinen.

Inga kommentarer: