söndag 24 maj 2015

Base Camp I Spanien

- Sista Dagen -



Idag hade vi igen stranddag men senare på kvällen for vi ut och äta en 3 rättersmåltid. Men lärarna hade inte planerat maten, utan några elever hade beställt allt osv.


När vi kom till restaurangen så var det ett långt bord dukat bara för oss. Fancy...


Dethär är då förrätten. Den var gjord så man skulle dela den, så jag delade med Linus eftersom han satt bredvid mig. Rätten bestod då av tonfiskröra på bröd, äggröra på bröd, lökringar på bröd och så nuggets med jalapeño i och sallad.


Huvudrätten var då revbensspjäll med någon sås på som var alltför söt (tog bort såsen med kniven), franskisar och ännu mer sallad. Om jag minns rätt så vägde revbensspjället 500 gr och det skulle man då äta själv, Lilla jag åt mer än Bassa... Mohahaha...


Och till efterrätt fick vi bananasplit och jag vill gärna äta det igen!

Sen mitt i natten for vi tillbaka med flyg till kalla Finland!

Inga kommentarer: