fredag 22 maj 2015

Base Camp I Spanien (Sommarlov!!)


- Shopping -


På torsdagen for vi igen in till Barcelona. Men idag skulle vi åka till "Camp Nou" som är en fotbolls arena, och så skulle vi shoppa (Vi tjejer var noga med att vi slapp till Primark). Även fast jag inte är så jätte intresserad i fotboll var det ganska coolt att få gå in i Camp Nou.


Vi gick då runt i Barcelona och shoppade (men det var väldigt dyrt). Jag köpte bara från H&M och Primark men vad jag shoppat visar jag någon annan gång!


Vi var in till Starbucks och killen i kassan hette Sebastian (som Bassa O.O) och han skrev mitt smeknamn fel... Men det var ändå SUPERGOTT!


Fölåt ifall jag inte skrev så mycket detaljer i dethär inlägget men Tove är påväg hit såå...
Har sommarlov nu! Är nöjd med mitt betyg men kommer nog sakna Base Camp...




Inga kommentarer: