onsdag 20 juli 2016

Min finska sommar (hittills)

Hej. Någon som kommer ihåg mig? Jag är usel på att uppdatera denna blogg, kan vi bara acceptera det. Okej.

Min sommar började iaf med jobb. Men det var ju värt det i slutändan för nu har jag lite extra pengar i fickan. En kul grej som hände under tiden jag jobbade var att vi skaffade två nya familjemedlemmar. Två belgiska jättekaniner! En svart (hona) och en vit (hane). Det svarta är min och hon heter Luna. Den vita är min lillasysters och han heter Cocos/Kokos.

Idag (20 Juli) är de 3 månader gamla och super gulliga! Tyvärr har vi tvingats ha dom separerat någon vecka eftersom Cocos velat ha lite roligt host host och Luna har tyckt det varit irriterande. Men Cocos är nu kastrerad och om några dagar ska vi se om de trivs tillsammans igen.

Det har ju regnat för det mesta så min lediga tid har gått mest till att shoppa, läsa och rita. Men de senaste dagarna har vädret varit på bättre humör och jag har faktist lyckats få en solbränna.

Dock börjar sommaren komma till sitt slut men jag tänker ändå njuta varje dag som återstår. Det tycker jag ni också ska göra, gör bara det ni har lust med. :)


Här är min "lilla" Luna



Inga kommentarer: