måndag 8 februari 2016

Makeup Bag / REVIEW /

Idag kom den lilla sminkväskan jag också beställde från Wish. Jag valde färgen ljusblå och jag ångrar det inte. Dock ser det ut som att tyget är smutsigt (?) Det syns inte så bra men när man tittar nära kan väskan ha svaga bruna fläckar. Jag testade att tvätta den och nu ser den renare ut. När jag tog ut den ur påsen var den väldigt ihopskrynklad och hade helt fel form men tror också att det blev bättre nu när den är tvättad. Den lilla lappen / märket är fult fastsydd men tror jag ska ta bort den och sy dit den igen själv. Annars verkar den helt okej, väldigt rymlig med tanke på storleken.

MEN jag rekommenderar den inte med tanke på hur dåligt skick den var från början...

Ni får ursäkta för dåliga bilder


Här kan du beställa din egen! (Men förvänta dig inget stort xd)

Inga kommentarer: