lördag 28 november 2015

Glad lilla jul!

Denhär veckan har varit stressig, men på ett positivt sätt. I onsdags så blev jag 17! Jag vet inte varför men min födelsedag är ungefär enda dagen jag kan vara 100% glad. Fråga inte varför men det har alltid varit så.

Igår hade jag ett "kalas" för några kompisar och jag tyckte det var jätte kul. Vi pratade om Sims, föräldrar och till sist sjöng vi psalmer. Fråga inte varför. Fick dessutom jätte fina presenter av alla!

Här är några bilder av det jag fick av familjen. Fick inga fler bilder för denhär "datorn" är inte på det bästa humöret atm.


Uppe i vänstra hörnet : Liten bluetooth högtalare med ledlampor
Uppe i högra hörnet: Tre glaslyktor och en spegelbricka
Nere i vänstra hörnet: Två örhängen
Nere i högra hörnet: Två målarböcker och pennor



Inga kommentarer: