lördag 18 juli 2015

*Ingen Rubrik*

Har planerat att beställa saker online när jag jobbat och fått lön. Så har kollat genom nästan hela Sheinside och Ebay idag! (Vissa bilder är från WeHeartIt så ni får se vad jag också skulle vilja ha)


Denhär urgulliga nallebjörns koftan hittade jag på Sheinside. Hittade den inte nu när jag skulle titta vad den kostade så...? 


Denhär är en one-size lättstickad långärma som jag gärna skulle he med ett par svarta leggings. Det är rea på sheinside just nu så nu kostar det 19.48€ men egentligen kostar den 27.37€.


Denhär tröjjan är 74 cm lång och skulle vara perfekt med ett par knästumpor. Tack vare rean kostar den 13.96€.


En helt vanlig crop top som kostar 7.35€ atm men egentligen 11.03€.


Och här är ett par underbara svarta Dr Martens. Bilden är från vanliga google men har kollat att ett par kostar 149.95€ från Zalando. Kollade också på Ebay och där fick man ett par "äkta" för 92.92€ men litar inte alls på det.


 Och till sist ska jag beställa ett "Tree of life" från Ebay och det har jag redan bestämt för lixom kolla på det!? 

Inga kommentarer: